Pes 2013 Türkiye Sry v3.2 Oyun Planında Donma sorunu Yaşayanlar

by BySaRiYeRli

Kurulum Adımları

multimanı açın select start tuşlarına aynı anda basarak, çıkan menüde PS3 ROOT gelin oradan usb belleğini seçin DEV_USB000 veya DEV_USB001 diye yazar.İçindeki  güncelleme Usrdır dosyasının içindeki imgleri işaretleyerek kopyalayın.
 

Daha sonra

Tekrar PS3 ROOT gel DEV_HDD0 gelin ordan GAMES giriş yapın , ordanda PES 2013 SRY v3-BySariyerli oyunun bulunduğu dosyayı açın daha sonra PS3_GAME, USDIR açın karşınıza çıkan img uzantılı dosyalar arasında kopyaladıgınız img dosyalarıyla aynı olanları silerek yapıştırma işlemini başlatın.
Bu dosyayı indirerek yukarıdaki kopyalama talimatlarını takip ederek kopyalama işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
 

İndir

Related Posts

30 yorumlar

seyfo 26 Eylül 2014 - 19:31

Yükledim sry v3.2 yi donuyor sampiyonlar ligi nde cfw 4.55 yüklü cafe isletiyorum lütfen yardım

Cevapla
BySariyerli 26 Eylül 2014 - 21:33

Donma sorunu yaşayanlar için fix yayınlandı 140 mb kadar bir boyutu var onu kurunuz.

Cevapla
seyfo 26 Eylül 2014 - 19:31

Yükledim sry v3.2 yi donuyor sampiyonlar ligi nde cfw 4.55 yüklü cafe isletiyorum lütfen yardım

Cevapla
BySariyerli 26 Eylül 2014 - 21:33

Donma sorunu yaşayanlar için fix yayınlandı 140 mb kadar bir boyutu var onu kurunuz.

Cevapla
Mustaa 27 Eylül 2014 - 11:53

Birader iyi hoş da rar şifresi koymasan olmuyormu şifreyi kabul etmiyor birine org birine com ekliyorsun şifrenin. bu fix şifresinde de sorun var

Cevapla
BySariyerli 28 Eylül 2014 - 17:20

http://www.ypstrps.com şifre tarafımızca ve testing ekibine dağıtılan linklerle kontrol ediliyor. eğer şifre olarak http://www.ypstrps.com yazdığınız halde kabul etmiyorsa dosya yanlış yada eksik inmiştir. Yada aralarda boşluk bırakarak yazdığınız içindir.

Cevapla
Mustaa 27 Eylül 2014 - 11:53

Birader iyi hoş da rar şifresi koymasan olmuyormu şifreyi kabul etmiyor birine org birine com ekliyorsun şifrenin. bu fix şifresinde de sorun var

Cevapla
BySariyerli 28 Eylül 2014 - 17:20

http://www.ypstrps.com şifre tarafımızca ve testing ekibine dağıtılan linklerle kontrol ediliyor. eğer şifre olarak http://www.ypstrps.com yazdığınız halde kabul etmiyorsa dosya yanlış yada eksik inmiştir. Yada aralarda boşluk bırakarak yazdığınız içindir.

Cevapla
pars2 30 Eylül 2014 - 17:04

şifre yanlış BySariyerli kardeşim çalışmaların çok özel ve aynı zamanda çok güzel heyecanla takip ediyoruz .emeğin için teşekkür ederim hakkınızı helal edin. oyunu kurdum donma sorunu yaşıyorum  oyun  arada bir donuyor  takım oyuncu ayarlarında : yukarıdaki  dosyayı ikinci defa indirdim  şifreyi elimle yazdım olmadı kontrol yapıp tekrar güncellerseniz sevinirim kolay gelsin

Cevapla
BySariyerli 30 Eylül 2014 - 22:01

Teşekkür ederiz,S

Cevapla
pars2 30 Eylül 2014 - 17:04

şifre yanlış BySariyerli kardeşim çalışmaların çok özel ve aynı zamanda çok güzel heyecanla takip ediyoruz .emeğin için teşekkür ederim hakkınızı helal edin. oyunu kurdum donma sorunu yaşıyorum  oyun  arada bir donuyor  takım oyuncu ayarlarında : yukarıdaki  dosyayı ikinci defa indirdim  şifreyi elimle yazdım olmadı kontrol yapıp tekrar güncellerseniz sevinirim kolay gelsin

Cevapla
BySariyerli 30 Eylül 2014 - 22:01

Teşekkür ederiz,S

Cevapla
murat 1 Ekim 2014 - 01:15

şifre yanlış deyil www.ypstrps.com bu şekilde yazın arkadaşlar kopyala yapıştır ypmayın

Cevapla
murat 1 Ekim 2014 - 01:15

şifre yanlış deyil www.ypstrps.com bu şekilde yazın arkadaşlar kopyala yapıştır ypmayın

Cevapla
Ahmet 2 Ekim 2014 - 19:31

link kırık inmiyor

Cevapla
BySariyerli 7 Ekim 2014 - 22:54

Güncel Link: http://www.multiup.org/en/mirror/ed88203bde8c290e4ffbbee985101c05/Pes_2013_Sry_v3.2_Donma_fix.rar

Cevapla
Ahmet 2 Ekim 2014 - 19:31

link kırık inmiyor

Cevapla
BySariyerli 7 Ekim 2014 - 22:54

Güncel Link: http://www.multiup.org/en/mirror/ed88203bde8c290e4ffbbee985101c05/Pes_2013_Sry_v3.2_Donma_fix.rar

Cevapla
Özer 4 Ekim 2014 - 19:41

bu Donma sorununu bende yaşıyorum ve fix dosyasını indiremiyorum burdan farklı bi sayfa çıkıyo indirilmiyo. Cafede sorun yaşıyorum Acele Yardım lütfen

Cevapla
BySariyerli 7 Ekim 2014 - 22:54

Buyrun bu linkten indirebilirsiniz: http://www.multiup.org/en/mirror/ed88203bde8c290e4ffbbee985101c05/Pes_2013_Sry_v3.2_Donma_fix.rar

Cevapla
Özer 4 Ekim 2014 - 19:41

bu Donma sorununu bende yaşıyorum ve fix dosyasını indiremiyorum burdan farklı bi sayfa çıkıyo indirilmiyo. Cafede sorun yaşıyorum Acele Yardım lütfen

Cevapla
BySariyerli 7 Ekim 2014 - 22:54

Buyrun bu linkten indirebilirsiniz: http://www.multiup.org/en/mirror/ed88203bde8c290e4ffbbee985101c05/Pes_2013_Sry_v3.2_Donma_fix.rar

Cevapla
devran 5 Ekim 2014 - 11:12

Hocam indirme linkine tıklıyorum açılan sayfada download linkine basıyorum ama dosya inmiyor konrtol edermisiniz.

Cevapla
devran 5 Ekim 2014 - 11:12

Hocam indirme linkine tıklıyorum açılan sayfada download linkine basıyorum ama dosya inmiyor konrtol edermisiniz.

Cevapla
champıon 31 Ekim 2014 - 11:57

ben fix i indirdim 130 mb boyutunda rardan cıkartım sıfre falan ıstemedı flaşa atım   roota geldım flaştakını kopyaladım tekrar  sry2013 oynuna gırdım usardıra geldım  falştakının aynısını sıldım flaştakını atım doğru olmuşmu oynu açtığımda gotzenın kapak fotoğrafı geldi deişti yanı 

Cevapla
BySariyerli 31 Ekim 2014 - 16:04

İşlemleri doğru yapmışsınız.

Cevapla
champıon 31 Ekim 2014 - 11:57

ben fix i indirdim 130 mb boyutunda rardan cıkartım sıfre falan ıstemedı flaşa atım   roota geldım flaştakını kopyaladım tekrar  sry2013 oynuna gırdım usardıra geldım  falştakının aynısını sıldım flaştakını atım doğru olmuşmu oynu açtığımda gotzenın kapak fotoğrafı geldi deişti yanı 

Cevapla
BySariyerli 31 Ekim 2014 - 16:04

İşlemleri doğru yapmışsınız.

Cevapla
champıon 6 Kasım 2014 - 11:48

ben bunu yaparken yanlışlıkla lıg tv yamasını sılmısım nasıl yapacam onu 

Cevapla
champıon 6 Kasım 2014 - 11:48

ben bunu yaparken yanlışlıkla lıg tv yamasını sılmısım nasıl yapacam onu 

Cevapla

Yorum Yap